Ako vam je potrebna pomoć, pišite nam na: info@fenzy.hr

Košarica0

Košarica


Broj proizvoda: 0

100% sigurna kupnja. Ako nisi zadovoljna s proizvodom, možeš ga vratiti u roku 14 dana. Plaćanje pouzećem ili s kreditnom karticom.

ZAMJENA, REKLAMACIJA I POVRAT

Trudimo se stvoriti vam najbolje iskustvo kupovine, ali svjesni smo da se ponekad dogodi situacija da vam neki proizvod ne odgovara i morate ga zamijeniti, vratiti ili reklamirati.

Svoju narudžbu možete zamijeniti, vratiti ili reklamirati unutar 14 dana od primitka paketa.

Prije povrata paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC

1. Vraćeni proizvod mora biti u identičnom stanju u kojem ste ga primili.

2. Proizvod se mora vratiti nenošen i neopran u originalnom pakiranju sa svim originalnim etiketama. U protivnom zadržavamo pravo odbiti takav povrat u skladu s našim uvjetima poslovanja.

3. Iz higijenskih i zdravstvenih razloga, povrat sljedećih proizvode bit će ograničen:

- ne prihvaćamo povrat naušnica
- kupaći kostim možete vratiti samo ako niste skidali zaštitnu foliju.
- cipele možete vratiti samo ako ste ih isprobali u zatvorenom prostoru.

4. U slučaju da artikal NIJE vraćen u stanju u kakvom ga je kupac primio, Fenzy online trgovina ZADRŽAVA PRAVO da:
- odbije 15€ od kupoprodajne cijene u slučaju da je artikl PRLJAV
- odbije 10€ od kupoprodajne cijene u slučaju ako je artikal ZGNJEČEN
- odbiti povrat u slučaju ako je artikal UNIŠTEN

Možete odabrati sljedeće:

1. Zamjena proizvoda

2. Povrat novca

1. ZAMJENA

U slučaju da vam veličina primljenog proizvoda ne odgovara, nudimo vam mogućnost zamjene proizvoda u većoj odnosno manjoj veličini ili za bilo koji drugi proizvod s naše web stranice www.fenzy.hr

Proizvod koji želite zamijeniti možete vratiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa.

Ukoliko želite zamjenu, ispunite Online Obrazac i navedite proizvod kojeg želite dobiti u zamjenu.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC

MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana.

Zamjenski proizvod šaljemo čim zaprimimo i pregledamo vaš paket u našem glavnom skladištu u Sloveniji.

Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.

2. POVRAT NOVCA

U slučaju da vaša narudžba ne odgovara možete je vratiti i tražiti povrat novca.

PRIJE slanja paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac. U obrascu navedie točan IBAN računa i podatke o vlasniku računa.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC


MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana. 

VAŽNO:

Paket možete vratiti putem bilo koje dostavne službe. Nažalost, mi NE pokrivamo troškove poštarine, stoga vam savjetujemo da odaberete najjeftiniju opciju dostave uz mogućnost praćenja paketa. 

Za povrat narudžbe dozvoljena je bilo koja kurirška služba, bez dodatnog plaćanja pouzeća za Fenzy kao primatelja.

Molimo da odaberete uslugu praćenja paketa i sačuvate dokaz s kodom za praćenje paketa dok ne izvršimo povrat novca.

Povrat utrošenog novca izvršit ćemo u roku od 14 dana od primitka paketa u naše glavno skladište.

U Online Obrazac navedite točan IBAN računa (primjer IBAN-a u nastavku) i podatke o vlasniku računa (ime, prezime i adresa vlasnika IBAN računa).

U slučaju pogrešnog IBAN-a, postupak povrata može se produžiti do 60 dana.

Trošak bankovnih transakcija u slučaju povrata snosi Inteko d.o.o. i za Vas je besplatan.

Ako nam dostavite netočan IBAN, kupcu će se pri ponovnom prijenosu naplatiti trošak ponovne transakcije (5 €). Hvala na razumijevanju.

Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.

3. REKLAMACIJA

Ako vam je isporučen krivi ili oštećeni proizvod, ispričavamo se zbog nastale situacije. Uvažit ćemo vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ste primili oštećen ili prljav artikal, slikajte ga tako da se greška vidi i pošaljite slike na e-mail adresu: info@fenzy.hr

Naša korisnička podrška poslat će vam upute za rješavanje vašeg prigovora.

SLAŽEM SE

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe. Neki kolačići su već instalirani.