Ako vam je potrebna pomoć, pišite nam na: info@fenzy.hr

Košarica0

Košarica


Broj proizvoda: 0

100% sigurna kupnja. Ako nisi zadovoljna s proizvodom, možeš ga vratiti u roku 14 dana. Plaćanje pouzećem ili s kreditnom karticom.

ZAMJENA, REKLAMACIJA I POVRAT

Trudimo se stvoriti vam najbolje iskustvo kupovine, ali svjesni smo da se ponekad dogodi situacija da vam neki proizvod ne odgovara i morate ga zamijeniti, vratiti ili reklamirati.

Svoju narudžbu možete zamijeniti, vratiti ili reklamirati unutar 14 dana od primitka paketa.

Prije povrata paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC

1. Vraćeni proizvod mora biti u identičnom stanju u kojem ste ga primili.

2. Proizvod se mora vratiti nenošen i neopran u originalnom pakiranju sa svim originalnim etiketama. U protivnom zadržavamo pravo odbiti takav povrat u skladu s našim uvjetima poslovanja.

3. Iz higijenskih i zdravstvenih razloga, povrat sljedećih proizvode bit će ograničen:

- ne prihvaćamo povrat naušnica
- kupaći kostim možete vratiti samo ako niste skidali zaštitnu foliju.
- cipele možete vratiti samo ako ste ih isprobali u zatvorenom prostoru.

Možete odabrati sljedeće:

1. Zamjena proizvoda

2. Povrat novca

1. ZAMJENA

U slučaju da vam veličina primljenog proizvoda ne odgovara, nudimo vam mogućnost zamjene proizvoda u većoj odnosno manjoj veličini ili za bilo koji drugi proizvod s naše web stranice www.fenzy.hr

Proizvod koji želite zamijeniti možete vratiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa.

Ukoliko želite zamjenu, ispunite Online Obrazac i navedite proizvod kojeg želite dobiti u zamjenu.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC

MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana.

Zamjenski proizvod šaljemo čim zaprimimo i pregledamo vaš paket u našem glavnom skladištu u Sloveniji.

Trošak slanja u slučaju zamjene za vas je BESPLATAN.

Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.


2. POVRAT NOVCA

U slučaju da vaša narudžba ne odgovara možete je vratiti i tražiti povrat novca.

PRIJE slanja paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac. U obrascu navedie točan IBAN računa i podatke o vlasniku računa.

Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr

ISPUNITE ONLINE OBRAZAC


MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana. 

VAŽNO:

Paket možete vratiti putem bilo koje dostavne službe. Nažalost, mi NE pokrivamo troškove poštarine, stoga vam savjetujemo da odaberete najjeftiniju opciju dostave uz mogućnost praćenja paketa. 

NE prihvaćamo pakete poslane o našem trošku.

Molimo da odaberete uslugu praćenja paketa i sačuvate dokaz s kodom za praćenje paketa dok ne izvršimo povrat novca.

Povrat utrošenog novca izvršit ćemo u roku od 14 dana od primitka paketa u naše glavno skladište.

U Online Obrazac navedite točan IBAN računa (primjer IBAN-a u nastavku) i podatke o vlasniku računa (ime, prezime i adresa vlasnika IBAN računa).

U slučaju pogrešnog IBAN-a, postupak povrata može se produžiti do 60 dana.

 

Trošak bankovnih transakcija u slučaju povrata snosi Inteko d.o.o. i za Vas je besplatan.

Ako nam dostavite netočan IBAN, kupcu će se pri ponovnom prijenosu naplatiti trošak ponovne transakcije (5 €). Hvala na razumijevanju.

Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.

 

2. REKLAMACIJA

Ako vam je isporučen krivi ili oštećeni proizvod, ispričavamo se zbog nastale situacije. Uvažit ćemo vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ste primili oštećen ili prljav artikal, slikajte ga tako da se greška vidi i pošaljite slike na e-mail adresu: info@fenzy.hr

Naša korisnička podrška poslat će vam upute za rješavanje vašeg prigovora.

 




SLAŽEM SE

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe. Neki kolačići su već instalirani.