Trudimo se stvoriti vam najbolje iskustvo kupovine, ali svjesni smo da se ponekad dogodi situacija da vam neki proizvod ne odgovara i morate ga zamijeniti, vratiti ili reklamirati.
Svoju narudžbu možete zamijeniti, vratiti ili reklamirati unutar 14 dana od primitka paketa.
Prije povrata paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac.
Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr
ISPUNITE ONLINE OBRAZAC
1. Vraćeni proizvod mora biti u identičnom stanju u kojem ste ga primili.
2. Proizvod se mora vratiti nenošen i neopran u originalnom pakiranju sa svim originalnim etiketama. U protivnom zadržavamo pravo odbiti takav povrat u skladu s našim uvjetima poslovanja.
3. Iz higijenskih i zdravstvenih razloga, povrat sljedećih proizvode bit će ograničen:
- ne prihvaćamo povrat naušnica
- kupaći kostim možete vratiti samo ako niste skidali zaštitnu foliju.
- cipele možete vratiti samo ako ste ih isprobali u zatvorenom prostoru.
Možete odabrati sljedeće:
1. Zamjena proizvoda
2. Povrat novca
1. ZAMJENA
U slučaju da vam veličina primljenog proizvoda ne odgovara, nudimo vam mogućnost zamjene proizvoda u većoj odnosno manjoj veličini ili za bilo koji drugi proizvod s naše web stranice www.fenzy.hr
Proizvod koji želite zamijeniti možete vratiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa.
Ukoliko želite zamjenu, ispunite Online Obrazac i navedite proizvod kojeg želite dobiti u zamjenu.
Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr
ISPUNITE ONLINE OBRAZAC
MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana.
Zamjenski proizvod šaljemo čim zaprimimo i pregledamo vaš paket u našem glavnom skladištu u Sloveniji.
Trošak slanja u slučaju zamjene za vas je BESPLATAN.
Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.
2. POVRAT NOVCA
U slučaju da vaša narudžba ne odgovara možete je vratiti i tražiti povrat novca.
PRIJE slanja paketa OBAVEZNO ispunite Online Obrazac. U obrascu navedie točan IBAN računa i podatke o vlasniku računa.
Sve upute, uključujući i adresu za povrat paketa, dobit ćete na svoju adresu e-pošte nakon što ispunite online obrazac. Ako imate problema s ispunjavanjem obrasca, kontaktirajte nas na: info@fenzy.hr
ISPUNITE ONLINE OBRAZAC
MORATE ispisati sažetak online obrasca koji dobijete na adresu e-pošte i priložiti ga uz paket. Ukoliko obrazac nije priložen, zadržavamo pravo produžiti vrijeme obrade povrata do 60 dana.
VAŽNO:
Paket možete vratiti putem bilo koje dostavne službe. Nažalost, mi NE pokrivamo troškove poštarine, stoga vam savjetujemo da odaberete najjeftiniju opciju dostave uz mogućnost praćenja paketa.
NE prihvaćamo pakete poslane o našem trošku.
Molimo da odaberete uslugu praćenja paketa i sačuvate dokaz s kodom za praćenje paketa dok ne izvršimo povrat novca.
Povrat utrošenog novca izvršit ćemo u roku od 14 dana od primitka paketa u naše glavno skladište.
U Online Obrazac navedite točan IBAN računa (primjer IBAN-a u nastavku) i podatke o vlasniku računa (ime, prezime i adresa vlasnika IBAN računa).
U slučaju pogrešnog IBAN-a, postupak povrata može se produžiti do 60 dana.

Trošak bankovnih transakcija u slučaju povrata snosi Inteko d.o.o. i za Vas je besplatan.
Ako nam dostavite netočan IBAN, kupcu će se pri ponovnom prijenosu naplatiti trošak ponovne transakcije (5 €). Hvala na razumijevanju.
Više o našim općim uvjetima poslovanja pročitajte ovdje.
2. REKLAMACIJA
Ako vam je isporučen krivi ili oštećeni proizvod, ispričavamo se zbog nastale situacije. Uvažit ćemo vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ste primili oštećen ili prljav artikal, slikajte ga tako da se greška vidi i pošaljite slike na e-mail adresu: info@fenzy.hr
Naša korisnička podrška poslat će vam upute za rješavanje vašeg prigovora.