Košarica0


Broj proizvoda: 0

100% sigurna kupnja. Ako nisi zadovoljna s proizvodom, možeš ga vratiti u roku 15 dana. Plaćanje pouzećem ili s kreditnom karticom.

ZAMJENA, REKLAMACIJA I POVRAT

Naš je cilj pružiti vam najbolje iskustvo kupovine, no svjesni smo da ponekad naručen proizvod neće u potpunosti ispuniti vaša isčekivanja ili vam odgovarati te da ćete ga trebati vratiti ili reklamirati.

Proizvod možete zamijeniti, vratiti ili reklamirati u roku od 14 dana od primitka paketa.

U slučaju reklamacije ili zamjene, molimo da nam se obratite na info@fenzy.hr

Proizvod možete zamijeniti ili vratiti isključivo ako se isti nalazi u izvornom stanju, kao što ste ga zaprimili. Ne smije biti opran, nošen i treba se nalaziti u originalnom pakiranju sa etiketama. U suprotnom, zadržat ćemo pravo na odbitak takvog povratka.

Zbog higijenskih i zdravstvenih razloga, povrat sljedećih proizvioda ima ograničenja:

- Ne prihvaćamo povrat naušnica

- Kupaći kostim se može vratiti samo ako zaštitna folija nije uklonjena.

- Cipele se mogu isprobati isključivo u zatvorenom prostoru

 

1. ZAMJENA / VRIJEDNOSNI BON

1.1. ZAMJENA

Ako vam veličina proizvoda ne odgovara, imate mogućnost zamjene istog u većoj / manjoj veličini ili za neki drugi proizvod kojeg možete pronaći na našoj web stranici www.fenzy.hr

Proizvod kojeg želite zamijeniti može biti vraćen u roku od 14 dana od primitka paketa.

Ako proizvod želite vratiti, ispunite Obrazac za Povrat, kojeg, zajedno s paketom, šaljete na ovu adresu:

GENERAL LOGISTICS SYSTEMS CROATIA D.O.O.
(INTEKO / FENZY HRVATSKA)

SUPNIČKE ŠIPKOVINE 22

10255 DONJI STUPNIK

HRVATSKA

Ovdje se nalazi naljepnica s adresom za povrat koju možete isprintati.

Više našim uvjetima i odredbama možete pročitati u općim uvjetima poslovanja.


1.2. VRIJEDNOSNI BON

Ako vam isporučen proizvod ne odgovara ili ako u datom trenutku ne želite zamjenu, svakako možete odabrati opciju vrijednosnog bona u iznosu vrijednosti proizvoda, kojeg možete iskoristiti prilikom sljedeće kupnje.

Kako bismo vam mogli izraditi bon, molimo vas da u obrascu za povrat odaberete drugu opciju: „U zamjenu želim povrat iznosa vraćenog artikla kao poklon bon". Bon ćete zaprimiti putem e-pošte. Paket nam pošaljite na ovu adresu:

GENERAL LOGISTICS SYSTEMS CROATIA D.O.O.
(INTEKO / FENZY HRVATSKA)

SUPNIČKE ŠIPKOVINE 22

10255 DONJI STUPNIK

HRVATSKA

Ovdje se nalazi naljepnica s adresom za povrat koju možete isprintati.

Više našim uvjetima i odredbama možete pročitati u općim uvjetima poslovanja.


2. REKLAMACIJA

Ako vam je isporučen krivi ili oštećeni proizvod, ispričavamo se zbog nastale situacije. Uvažit ćemo vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku.

Ako vam je isporučen krivi proizvod, molimo vas da se obratite našoj korisničkoj podršci na info@fenzy.hr

Ako vam je isporučen oštećen proizvod, molimo vas da pošaljete fotografije istog našoj korisničkoj podršci na info@fenzy.hr


3. POVRAT NOVCA

Ako vam proizod ne odgovara i želite povrat novca, molimo da proizvod pošaljete na našu adresu s bilo kojom dostavnom službom.

Nažalost, troškove dostave NE pokrivamo, pa vas molimo odaberete najpovoljniju opciju slanja putem koje možete pratiti paket.

Ne prihvaćamo povrate koji su poslani pouzećem.

Molimo da ne odaberete dostavnu službu koja ne pruža opciju praćenja paketa i da čuvate dokaz o slanju zajedno s kodom za praćenje sve dok vam nije izvršen povrat novca.

Ako vraćate proizvode koje nisu bili naručeni u istoj narudžbi, molimo da nam u obrascu za povrat navedetre broj svake pojedine narudžbe.

Ovdje se nalazi naljepnica s adresom za povrat koju možete isprintati.

Novac ćemo vratiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa u naše glavno skladište u Sloveniji.

Ako ste paket platiti gotovinom ili kreditnom karticom, molimo da u obrazac za povrat napišete točan broj računa - IBAN (primjer IBAN broja pogledajte ispod) i potrebne podatke o vlasniku računa (ime, prezime i adresa vlasnika računa).

Ako IBAN kojeg ste nam poslali nije točan, proces povrata novca trajat će dulje.

Također ističemo da se povrat iznosa vrši u monetarnoj valuti Euro, pa fluktuacije tečaja banaka mogu dovesti do minimalne razlike između uplaćenog iznosa i povrata kupoprodajne cijene. Tečaj se prilagođava prema tečaju Europske središnje banke.

Troškove bankovne transakcije u slučaju povrata sredstava pokriva tvrtka Inteko d.o.o. te vas ne teretimo za iste.

Ako nam dostavite netočan IBAN, prilikom ponovnog prijenosa naplatit ćemo vam troškove ponovne transakcije u iznosu od 5 €). Hvala na razumijevanju.

Paket nam možete vratiti na ovu adresu:

GENERAL LOGISTICS SYSTEMS CROATIA D.O.O.
(INTEKO / FENZY HRVATSKA)

SUPNIČKE ŠIPKOVINE 22

10255 DONJI STUPNIK

HRVATSKA

Pažljivo pročitajte i ispunite obrazac za povrat i priložite ga uz paket.

Ovdje se nalazi naljepnica s adresom za povrat koju možete isprintati.

Više našim uvjetima i odredbama možete pročitati u općim uvjetima poslovanja.



SLAŽEM SE

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe. Neki kolačići su već instalirani.